Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Χρόνια μου πολλά!

Γιορτάζω και κερνάω!!!
Το ξέρω, είναι αργά, αλλά ποτέ δε λες όχι σ' ένα ακόμα γλυκό.
Του αγίου Χαραλάμπους σήμερα και έχω την ονομαστική μου γιορτή.
Να με χαίρεστε καλέ!

Χαρά, Χαρούλα, Χαρίκλεια...
Είναι αρχαίο όνομα και προέρχεται από τα ουσιαστικά χάρις+κλέος, που σημαίνει χάρισμα + δόξα, άρα αυτή που έχει μεγάλη δόξα και χάρη.

Εκτός από μια γλυκιά και ζουμερή πορτοκαλόπιτα, έφτιαξα τρουφάκια καρύδας αλλά και σοκολάτας.
Για κοπιάστε! Έχω και σπιτικό λικεράκι!

 
Το τρουφάκι καρύδας κρύβει μέσα του κι ένα κερασάκι! (ιδέα δικιά μου)
Η συνταγή απλή: μπισκότα πτι-μπερ, καρύδα, ζαχαρούχο ... και βέβαια κερασάκια...
 
 
Τα τρουφάκια σοκολάτας είναι με περισσότερα υλικά, αλλά πολύ νόστιμα. Η συνταγή άλλη φορά.






2 σχόλια:

  1. Σιγά μη σ άφηνα μόνη σου.Τι Γιάννης πίνει,Γιάννης κερνάει;
    Χρόνια ΠΟΛΛΑ φιλενάδα, με ΥΓΕΙΑ, στο εύχομαι ολόψυχα κι όλα τ άλλα θάρθουν
    Είμαστε δυο λοιπόν και οι ευχές δυναμώνουν!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά σαν τα γλυκά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' εχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω με πολλή αγάπη! Σε παρακολουθώ και μαθαίνω όλα τα νέα σου, απλά λογω ελάχιστου ελεύθερου χρόνου δεν προλαβαίνω ούτε μια καλησπέρα να πω σε όλους τους φίλους!

      Διαγραφή